Saturday, January 5, 2013

masih menghadap buku :)

kuat betul kan mood final exam aku nie....dah jauh malam tapi aku masih lagi setia ber'dating' dengan buku2 and notes.....takut pulak rasa bila dah degree ni kan...selalunye takde la aku 'gila' study sampai macam nie....alhamdulillah dah berubah kot...harap2 perubahan nie bukan hanya masa final exam jer tapi akan kekal sampai aku habis degree...insya'allah...berkat doa dan kesabaran insya'allah aku dapat kekalkan momentum aku nie...hehe

next paper ---------------> general biochemistry and genetics

2 papers in one day...macam mane la aku tak jadi 'gila',,,,hehehehe (bukan sakit mental ek)...tapi stress sebab tak taw nak baca ape....just redha and tawakkal jer...tapi kena la usaha jugak kan...kalau tak macam mane nak berjaya....

ok la dah puas melalut....continue study la pulak ek...hehe wish me luck for my next paper...hope aku dapat buat yang terbaik and dapat result yang cemerlang (insya'allah)....

No comments:

Post a Comment